kolmapäev, 15. november 2017

Orienteerumismängu analüüs




OR koodide järgi orienteerusid 9b klassi poisid 9. nov. 2017  algusega kell 12.15 ja läbisid distantsi 40-50 minutiga.
Kuna KP 5 ja KP 6 koordinaadid olid lähestikku, siis jäi neil KP 5 läbimata.
Osales neli rühma, kokku 9 õpilast ja kõik said QR koodide lugemisega hakkama ja suutsid kasutada ka Google Maps rakendust koordinaatide järgi liikumiseks.
Õpilased vastasid ka www.testoz.com esitatud kooli ajalugu puudutavale küsimusele igas punktis selle järgi oligi võimalik nende kontrollpunktide külastamist kontrollida.
9c alustas orienteerumist kell 14.00 ja nad läbisid distantsi sama ajaga.
Osales neli rühma ja kokku 11 õpilast..
Probleemiks oli KP 5 QR koordinaatide leidmine, kuna see oli liimitud teadetetahvli tagaküljele.
Probleemiks oli ka küsimuste õige vastuse leidmine, mida oleks olnud võimalik lugeda KP juures olevalt infotahvlilt.
Kuna neli KP QR koodi paiknesid hoonetes ja klaasi taga, siis nendega probleeme polnud.
Kolm KP QR koodi on aga mälestusmärkide teadetetahvlil vabas õhus ja nende säilimine on pikemaajaliselt küsitav.
Seda näitas ka testipäeval ühe QR koodi kleebise ümberpaigutamine.
Liikumine täitis oma eesmärgid ja õpilased said ülesannetega hästi hakkama.
Mõtlemiskoht on see, kuhu ja kuidas paigutada kolme mälestusmärgi kleebised, et neid ei eemaldataks.

Kavandame seda orienteerumismängu läbi viia:
·         kooli aastapäevanädalal (11.- 17. dets. 2017) nii õpilaste, õpetajate kui ka lapsevanematega.
·         Vilistlaste kokkutulekunädalal (juuni  2018) kooli vilistlastega ja linnakodanikega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tunnikava: Ühistahvli Answergarden kasutamise õpetamine õpetajatele

Ühistahvli Answergarden kasutamise õpetamine õpetajatele Tunnikava Meelis Reinart,   Koolituse Tuleviku Õpetaja 3. mooduli kodut...