teisipäev, 7. november 2017

Orienteerumismängu planeerimine ja läbiviimise kava

Õpitegevuse planeerimine 

(planeeritud ja koostatud koos õpetaja Jaak Luhakooderiga)

Viljandi Kesklinna Kooli 140. sünnipäevale pühendatud orienteerumine „ Linnamäng”.

Eesmärk:
·         Viljandi Kesklinna Kooli ajalooga seotud paikade külastamine Viljandi linnas.
·         Tagasiside saamine kooli ajaloo tundmise kohta testiküsimustele vastamise põhjal
·         Liikumisharrastuse propageerimine.
·         Nutiseadmete ja nutirakenduste kasutamise õpetamine ja propageerimine igapäevases elus ja õppimises.

Sihtrühm:
·         õpilased,
·         õpetajad,
·         vilistlased,
·         lapsevanemad.

Läbiviimise aeg:
·         9. nov 2017 katserühm 9. kl. õpilastest
·         13. dets2017 õpilased
·         11. - 17.dets.2017 vilistlased, õpetajad, lastevanemad.

Kasutatavad seadmed ja rakendused
·         Nutitelefon või tahvelarvuti
·         QR koodi generaator
·         QR koodi lugeja/skänner
·         Google Maps
·         Testmoz testikeskkond
·         Endomondo nutirakendus

Läbiviimise plaan:
·         Osaleja läbib 7 kontrollpunkti Viljandi linnas (Esimene kontrollpunkt asub Viljandi Kesklinna Kooli  Uueveski tee 1 õppehoone hoovipoolse ukse juures)
·         Igas kontrollpunktis dekodeerib osaleja nutiseadme abil QR koodi, milles on kirjas:
o   Link Testmozi testile, kus on üks küsimus kooli ajaloo kohta (seotud selle kontrollpuntiga). Osaleja sisestab oma nime ja vastab küsimusele.
o   Järgmise kontrollpunkti geograafilised koordinaadid (ja aadress neile kes ei saa mingil põhjusel Google Mapsi kasutada).
·         Osaleja liigub järgmisse kontrollpunkti nutiseadmes oleva Google Mapsi rakendusse sisestatud koordinaatide abil.
·         Vähemalt ühes punktis teevad osalejad endast nutiseadme abil foto (selfi) ja saadavad selle neile antud e-kirja aadressile.
·         Lisa: Osaleja registreerib Endomondo rakenduse abil ühest punktist teise liikumise vahemaa, liikumise aja, kulutatud kalorid jms
·         Laekunud piltide abil on võimalik koostada kooli Facebooki lehel ülevaade orienteerumismängust.

Samal põhimõttel läbiviidavat „ Linnamängu” on võimalik läbi viia ka kooli vilistlaste kokkutuleku ajal 2018 suvel.

Läbitav distants:
Läbitav distants Viljandi linnas on kuni 4 km.

Vajalikud abivahendid:
Nutiseade ,millel on QR Scanner ja millega saab kasutada Google Maps rakendust.
Nutiseade, millega saab teha pilte ja neid saata.

Projekti läbiviimisega seotud õpetajad:
IT juht Meelis Reinart
Ajalooõpetaja Riina Kangro
Huvijuht Elina Tirgo
Liikumisõpetuse õpetaja Jaak Luhakooder

Projekti läbiviimisega seotud õpilased:
Markus Aidla 9B
Margus Soosaar 9B

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tunnikava: Ühistahvli Answergarden kasutamise õpetamine õpetajatele

Ühistahvli Answergarden kasutamise õpetamine õpetajatele Tunnikava Meelis Reinart,   Koolituse Tuleviku Õpetaja 3. mooduli kodut...