kolmapäev, 15. november 2017

Orienteerimismängu testimine



Viljandi Kesklinna Kooli 140 sünnipäevale pühendatud orienteerumise „ Linnamäng”
testimine.

Eesmärk:
Kooli ajalooga seotud paikade külastamine. Tagasiside saamine kooli ajaloo tundmise kohta.
Liikumisharrastuse propageerimine, nutiseadmete  kasuliku kasutamise suunamine.

Sihtrühm:
9b klassi poisid
9c klassi poisid

Toimumise aeg:
09.11.2017

Teostumise plaan:
Linna paigutasime seitse kontrollpunkti (KP), igas punktis kaks QR koodi.
Esimesed QR koodid paigutasime kooli siseõue ukse klaasile. Ühes koodis oli küsimus kooli ajaloo kohta seotud selle KP-ga. Õpilased vastasid küsimusele testmoz.com keskkonnas sisestades eelnevalt  nimed. Teine QR kood sisaldas järgmise KP geogr. Koordinaate, kuhu oli vaja liikuda kasutades Google Maps rakendust oma nutiseadmes. Oli antud ka järgmise KP nimi.

Läbitav distants:
Läbitav distants Viljandi linnas oli umbes 4 km.

Vajalikud abivahendid:
Nutiseade, millel on QR koodi lugeja ja millega saab kasutada Google Maps rakendust.

KP-de ülevaadet ja küsimuste sisu saad näha lisatud lingilt
 https://drive.google.com/open?id=1_LJymRPnPXRPDcIRQUqNACYY2hFTXN0a

Tööde jaotus:
Ajalooõpetaja Riina Kangro: küsimuste koostamine ja KP-de asukohtade soovitamine
Huvijuht Elina Tirgo: Kooli aastapäevategevuste koordineerine
IT-juht Meelis Reinart: QR koodide ja testmoz.com küsimuste koostamine, tulemuste analüüs
Keh. kasv. õpetaja Jaak Luhakooder: Kp-de asukohtade kooskõlastmine haldavate asutustega, KP-de   ettevalmistamine, mängu reaalne läbiviimne õpilastega ja tulemuste analüüs.

Õpilased said kogemuse QR koodide lugemises, Google Maps kasutamises ja testmoz.com kasutamises. Teadvustasid endale meie kooli tähtsust terve linna ajaloos.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tunnikava: Ühistahvli Answergarden kasutamise õpetamine õpetajatele

Ühistahvli Answergarden kasutamise õpetamine õpetajatele Tunnikava Meelis Reinart,   Koolituse Tuleviku Õpetaja 3. mooduli kodut...