reede, 17. november 2017
Kokkuvõte kursusest
1) Minu oskused ja kogemused kasutada erinevaid digikeskkondi õppetöös paranesid tunduvalt.
2) Õppisin kasutama mitmeid uusi loomingulist ja innovaatilist mõtlemist arendavaid vahendeid ja keskkondi aktiivõppe, loovuse ja innovatsiooni, reflektsiooni ja teadmusloome valdkonnas.
3) Kasutasin ideekaartide loomise (Creately, Spiderscribe, Mindomo jne), rühmade moodustamise
(TeamUp, Doodle jne), veebitahvlite tegemise (TeamUp, Doodle jne), koostöö esitluse loomise (Prezi, GoogleDocs jne), ajurünnakute läbiviimise (Answergarden, Wordle jne) vahendeid
4) Püüan neid oskusi tulevikus rakendada nii õppetöös õpilastega kui ka teiste õpetajate koolitamisel, kuna täidan koolis ka haridustehnoloogi ülesandeid.
Tänan koolituse juhendajat ja läbiviijat, Lemme Sulaoja, väga meeldiva ja asjatundliku abi eest digimaailma peensuste avastamisel.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Tunnikava: Ühistahvli Answergarden kasutamise õpetamine õpetajatele
Ühistahvli Answergarden kasutamise õpetamine õpetajatele Tunnikava Meelis Reinart, Koolituse Tuleviku Õpetaja 3. mooduli kodut...
-
Kasutasime sõnapilve https://worditout.com/word-cloud/create inimeste isikuomadustest ülevaate saamiseks: Mõistekaart teemal MIS ON LOO...
-
Tutvustus Olen Viljandi Kesklinna kooli IT-spetsialist ja õpetaja alates 2007. aastast Eelmooduli ülesanne 2 Min...
-
Video vistutamine youtube-st Panin siia video, mille ise tegin paar aastat tagasi 4. klassi õpilastele Scratchi programmeerimise tunnis ka...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar